مدافع راست آینده‌دار فوتبال ایران که پیشنهاد جدی از پرسپولیس داشت و گفته می‌شد به این تیم خواهد رفت، با قهرمان لالیگا ۲ اسپانیا به توافق رسیده و در آستانه انتقال به لگانس قرار دارد.

نیما اندرز

به گزارش همشهری آنلاین نیما اندرز با درخشش در تیم آکادمی کیا به پیراهن تیم فوتبال نوجوانان ایران رسید و یکی از ستاره‌ها در جام جهانی زیر ۱۷ سال بود که عملکردش در این رقابت‌ها موجب شد تا مورد توجه جدی باشگاه‌های بزرگ داخلی قرار بگیرد، اما انتقالش نهایی نشد تا او به یک پیشنهاد شگفت‌انگیز اسپانیایی پاسخ مثبت بدهد.

این مدافع راست آینده‌دار فوتبال ایران که پیشنهاد جدی از پرسپولیس داشت و گفته می‌شد به این تیم خواهد رفت، با قهرمان لالیگا ۲ اسپانیا به توافق رسیده و در آستانه انتقال به لگانس قرار دارد.

اندرز در چهار مسابقه تیم زیر ۱۷ سال ایران در جام جهانی مقابل انگلیس، برزیل، نیوکالدونیا و مراکش درخشان ظاهرشد و حالا عملکردش کاری کرد تا راهی لگانس شود و منتظر سفر به اسپانیا باشد.

این مدافع ملی‌پوش بعد از درخشش در جام جهانی نوجوانان که پاییز سال گذشته در اندونزی برگزار شد، مورد توجه باشگاه لگانس قرار گرفت و از چند ماه قبل بحث پیوستنش به این باشگاه مطرح بود که بالاخره این انتقال نهایی شد.

این بازیکن 18 ساله که از زمستان سال قبل مورد توجه پرسپولیس هم قرار گرفته بود، در حال حاضر منتظر صدور ویزای کارش در اسپانیاست تا به این کشور سفر کند و برای لگانس به میدان برود.

اندرز که در آکادمی کیا رشد و پرورش یافته، حالا عضوی از تیم ملی جوانان است اما در اردوی اخیر این تیم حضور ندارد و در جریان تمرینات، در آیتم شوت‌زنی از ناحیه همسترینگ آسیب دید و با تیم جوانان ایران به چین نخواهد رفت.

اندرز در حالی به لگانس خواهد پیوست که این تیم بعد از قهرمانی در سگوندا (لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا) بعد از چهار فصل به لالیگا صعود کرده و چنانچه این بازیکن بتواند به ترکیب اصلی تیمش راه یابد، حضور مقابل غول‌های لالیگا و ستاره‌های شاخص این لیگ اتفاق بزرگی برای او به شمار می‌آید و جذابیت بالایی برای هواداران فوتبال خواهد داشت.

کد خبر 870285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha